La Diputació de Barcelona activa un servei de suport en la tramitació electrònica per a ciutadans, entitats i empreses, per tal de promoure la via telemàtica com a mitjà de comunicació amb l'administració pública.
En la gestió de la crisi sanitària ocasionada pel COVID-19 molts ciutadans i ciutadanes s’han trobat que havien de fer tràmits amb l’administració i que les mesures de distanciament social, el confinament i la recomanació de reduir al màxim la mobilitat els impedien fer-ho de manera presencial, tenint la via telemàtica com a opció. La realització de tràmits de forma telemàtica amb l’administració però, exigeix de coneixements, sistemes d’autenticació i habilitats que molts ciutadans i ciutadanes no tenen assolits.
És per això que Diputació de Barcelona ha activat un servei, de forma extraordinària i temporal, amb l’objectiu de donar suport a la ciutadania, les entitats i les empreses en aquesta tramitació telemàtica.
Podeu contactar amb el servei trucant al telèfon o bé per correu electrònic i estarà disponible del 8 de juny al 24 de juliol en l’horari que s’indica a sota.
Dades del servei
Telèfon: 934020606
Mail: tramits@diba.cat
Disponibilitat del servei: del 8 de juny al 24 de juliol.
Horari: de dilluns a divendres de 9 a 18h del 8 de juny al 17 de juliol
*Horari especial del 20 al 24 de juliol de 9 a 14h